DRAMATRIX

Filozófiánk
"Kapcsolataidat becsüld nagyra, ne vagyonodat."
Légy önmagad!
Légy nyílt a kommunikációban! Nincs mindenki számára egyformán alkalmazható „trükk vagy technika”, az egyén képességeiből kell kiindulni. Az őszinteség és hitelesség fontos.
Fejleszd készségeidet!
Nem tanítunk, hanem készségeket fejlesztünk. Az elmélet hiába mondja meg, mit csinálj, ha nem sajátítod el, hogyan csináljad. A színész-tréner változatos helyzeteket tud teremteni, melyekben a kommunikációs eszköztárat bővíteni lehet.
Partnerség kialakítása
A legoptimálisabb kommunikáció partnerségen alapul. Sem magas, sem alacsony státuszból kommunikálva nem lehet hosszú távon a maximumot kihozni. Azt is gyakorolni kell, mit lehet tenni, ha a partnerünk manipulálni próbál.
Képzések felépítése

A DRAMATRIX saját fejlesztésű módszere elősegíti a változást a résztvevők kommunikációs szokásaiban, testbeszédben megnyilvánuló viselkedésében és általános attitűdjében. Az készségek feltérképezéséhez, az egyéni fejlesztési célok meghatározásához fórum színházat és videóra rögzített helyzetgyakorlatokat használunk. A munkahelyi szituációkat a megbízótól vagy a résztvevőktől kapjuk.

Készségfejlesztéshez improvizációs színházból alkalmazott célzott készségfejlesztő gyakorlatokat használunk, így résztvevőink sokat gyakorolhatnak, kísérletezhetnek kommunikációs eszköztáruk bővítésén.

Az alkalmazás fázisban a résztvevők színész közreműködővel dolgoznak vállalati szituációs szerepjátékokban. Mindenkinek abban kell helytállnia, amiben fejlődnie kellett.

Mitől különleges a DRAMATRIX módszer?
fórum színház = a tudatosítás szelíd és emlékezetes eszköze
színész közreműködő = igazi kihívás, életszerű szituációk
improvizációs készségfejlesztés = partnerség kézzel fogható megközelítésben
sok gyakorlás = a leghatékonyabban eltöltött idő a trénerrel
elmélet interaktívan = az elméleti anyag a fórum színházban és a gyakorlatokban jelenik meg
egyéni megközelítés = a sok gyakorlás lehetővé teszi a differenciálást és mindenki abban fejlődik, ami neki nehezen megy
fókusz a viselkedésen = leggyorsabban előidézhető változás
testbeszéd tudatosítása = könnyen fejleszthető készségek, melyek nagyban visszahatnak a kommunikáció tartalmára és az attitűdre
MIÉRT ÉPPEN IMPROVIZÁCIÓ?
Dramatrix - Unlocking Communication

Az improvizációs készségek haszna, hogy fejleszti a találékonyságot, reakciókészséget. Segít a partnerre figyelésben, a partner igényeire való ráhangolódásban. Növeli az asszertivitást, empatikus készséget és segíti az együttműködést, a hosszútávú jó kapcsolatokat.

Az improvizációs színházban mindig van szabály és ez a szabály nagyon egyszerű, de mindenki számára világos. Így tudnak a színészek szoros együttműködésben rögtönözni a színpadon. És így működnek a tréningen résztvevők is, akik számára mindig világos, hogy éppen mire kell figyelniük. Így a feladatok, játékok végrehajtása sem nehéz. Sokkal inkább hasonló a tanulás folyamata ahhoz, ahogy a kisgyermek ismerkedik a világgal: feltételez – kipróbál – megtapasztal – beépít. A tréningfeladatokból leszűrhető tapasztalat mindig jól illeszthető a munkahelyi mindennapokba.

TRÉNINGEK
MÉG TÖBB IMPRO
Van kedved játszani velünk?
Válaszd ki a kollégáidat, akikkel szívesen dolgoznál együtt egy projekten.
Judit_speedster
judit_portre
Judit_writer
Judit_apologiser

Válassz személyt!

Judit_speedster
judit_portre
Judit_writer
Judit_apologiser

Válassz személyt!

Van kedved játszani velünk?
Válaszd ki a kollégáidat, akikkel szívesen dolgoznál együtt egy projekten.
Judit_speedster
judit_portre
Judit_writer
Judit_apologiser

Válassz személyt!

Judit_speedster
judit_portre
Judit_writer
Judit_apologiser

Válassz személyt!

Verbális és non-verbális üzenetek
Melyik mondat illik a képhez?
judit_portre

„Megettem a kekszedet.”

judit_portre

„Megettem a kekszedet.”

judit_portre

„Megettem a kekszedet.”

judit_portre

„Megettem a kekszedet.”

Folytasd a mondatot az arckifejezések alapján. Húzd a mondatot a képhez!

Ugye nem haragszol?
Cserébe végre meghívhatlak cukrászdába!
Ugyan, hagyd már, itt van 300Ft!
Finom volt!
portre

„Szép munka volt, gyerekek!”

portre

„Szép munka volt, gyerekek!”

portre

„Szép munka volt, gyerekek!”

portre

„Szép munka volt, gyerekek!”

Mit gondol valójában? Párosítsd a fotókat az alábbi gondolatok egyikével.

Tényleg ennyit tudtok? Nagyon meg fogjuk szívni!
De jó főnök vagyok!
De nem .pdf-ben kértem.
Büszke vagyok rátok!
Verbális és non-verbális üzenetek
Melyik mondat illik a képhez?
judit_portre

„Megettem a kekszedet...

„Ugye nem haragszol?”

„Cserébe végre meghívhatlak cukrászdába!”

„Ugyan, hagyd már, itt van 300Ft!”

„Finom volt!”

judit_portre

„Megettem a kekszedet...

„Ugye nem haragszol?”

„Cserébe végre meghívhatlak cukrászdába!”

„Ugyan, hagyd már, itt van 300Ft!”

„Finom volt!”

judit_portre

„Megettem a kekszedet...

„Ugye nem haragszol?”

„Cserébe végre meghívhatlak cukrászdába!”

„Ugyan, hagyd már, itt van 300Ft!”

„Finom volt!”

judit_portre

„Megettem a kekszedet...

„Ugye nem haragszol?”

„Cserébe végre meghívhatlak cukrászdába!”

„Ugyan, hagyd már, itt van 300Ft!”

„Finom volt!”

judit_portre

„Szép munka volt, gyerekek!”

Tényleg ennyit tudtok? Nagyon meg fogjuk szívni!

De jó főnök vagyok!

De nem .pdf-ben kértem.

Büszke vagyok rátok!

judit_portre

„Szép munka volt, gyerekek!”

Tényleg ennyit tudtok? Nagyon meg fogjuk szívni!

De jó főnök vagyok!

De nem .pdf-ben kértem.

Büszke vagyok rátok!

judit_portre

„Szép munka volt, gyerekek!”

Tényleg ennyit tudtok? Nagyon meg fogjuk szívni!

De jó főnök vagyok!

De nem .pdf-ben kértem.

Büszke vagyok rátok!

judit_portre

„Szép munka volt, gyerekek!”

Tényleg ennyit tudtok? Nagyon meg fogjuk szívni!

De jó főnök vagyok!

De nem .pdf-ben kértem.

Büszke vagyok rátok!