Ügyfélkezelés és partnerség

Dramatrix - Unlocking Communication

Ügyfélkezelés és partnerség

″ Csak egy főnök létezik. Az ügyfél. És kirúghatja a cégtől a vezérigazgatót és minden beosztottját egyszerűen azzal, ha máshol költi el a pénzét.”
(Sam Walton, a Walmart alapítója)

A tréning fejleszti az attitűdöt és azon belül a viselkedést a legértékesebb üzleti lehetőséggel – az ügyfeleinkkel. Muszáj energiát fordítani a jó kapcsolatra, hogy ügyfeleink újra és újra elégedettek maradjanak a céggel – még akkor is, ha probléma vagy konfliktus adódik.

Tréningünk mindenkinek hasznos, aki közvetlen kapcsolatba kerül ügyfelekkel, partnerekkel. A tréninget részletes előkészítés előzi meg, hogy a trénerek felkészültek legyenek a tipikus szituációkból, problémás ügyfelekből.

Kérj ajánlatot!

Mitől különleges?

A tréning különlegessége, hogy a színész-trénerek egészen új perspektívákat tudnak nyitni a fejlődés felé. A non-verbális eszközök fejlesztésével kiszélesedik a telefonos kommunikáció eszköztára. A színészek különféle nehéz ügyfeleket jelenítenek meg a szerepjátékokban, életszerű gyakorlási lehetőséget biztosítva a résztvevőknek. Érdemes kísérletezni a szituációs feladatokban változatos ügyfélkezelési módokkal, így könnyű lesz a mindennapokban alkalmazni a tréning eredményeit.

Pozitív hozzáállás és partnerség
Problémaazonosítás hatékony kérdésekkel
Empatikus hangvétel
Bizalomépítés és hosszútávú kapcsolat
Telefonos eredményesség: visszacsatolások, hangszín, hanglejtés, beszéd sebessége
E-mail és chat sajátosságok
Reklamációkezelés és ügyfélelégedettség
Nehéz ügyféltípusok
Stresszkezelés
RÉSZTVEVŐINK MONDTÁK
Írj nekünk bátran!

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Cégnév

Üzenet

Mitől különleges a DRAMATRIX módszer?
sok gyakorlás = a leghatékonyabban eltöltött idő a trénerrel
elmélet interaktívan = az elméleti anyag a fórum színházban és a gyakorlatokban jelenik meg
egyéni megközelítés = mindenki abban fejlődik, ami neki nehezen megy
fókusz a viselkedésen = leggyorsabban előidézhető változás
testbeszéd tudatosítása = könnyen fejleszthető készségek, videós visszajelzés
Kérj ajánlatot!