’CONNECT!’
Kapcsolatépítő kommunikáció
Dramatrix - Unlocking Communication
Connect!

A legfontosabb utazás, amit megtehetsz életed során, félúton találkozni az emberekkel.”
(Henry Boyle, Lord Carleton, az Angol Államkincstár kancellárja)

A bizalomépítés, együttműködés és hatékony kommunikáció eszközeinek gyakorlása, fejlesztése. Mindezek közös célja a partnerség. A bizalomépítés segít, hogy partneri kapcsolatok alakuljanak ki. Az együttműködés segíti a feleket abban, hogy az ütköző érdekeiket össze tudják hangolni egy közösen meghatározott cél érdekében. A hatékony kommunikáció pedig az együttműködés alapvető feltétele.

Kérj ajánlatot!
Bizalomépítés

magabiztosság, hitelesség és a partnerre való fókuszálás. Az első benyomás fontossága. Pozitív attitűd a kommunikációban. Mit csinálok? Hogyan hat ez a partnerre? Hogyan csinálhatnám jobban?

Kommunikációs készségek

Videós készségfelmérés után célzott gyakorlatokkal segítjük, hogy mindenki a saját igénye szerint kísérletezhessen új kommunikációs eszközökkel, próbáljon ki új technikákat. Készségfejlesztő szakasz, melyben viselkedést, testbeszédet fejlesztünk, a megadott célok szerint.

Státuszmaszkok

Viselkedésünkben a helyzettől függően különböző státuszokat veszünk fel – ugyanezt teszi a partner is. Szerepjátékokkal kísérletezünk és megnézzük, hogy kire melyik jellemző ill. kinek melyik státusz kezelése okoz nehézséget. Nehéz emberek kezelése, partnerség a kommunikációban. A státuszmaszkok kapcsán vizsgáljuk a kapcsolat-orientált és a feladat-orientált kommunikációt.

Együttműködés

Ha azt tapasztaljuk, hogy partnerünk negatív státuszt vesz fel, játszmázik, extra energiákat tudunk mozgósítani, hogy közös problémánkat közösen oldjuk meg. Az együttműködésbe beletartozik a saját érdekek érvényesítése, a partner érdekeinek figyelembe vételével. Támadjuk közösen a problémát, miközben figyelünk arra, hogy a kapcsolat ne sérüljön. Erre gyakorlunk egy 3 lépéses problémamegoldó technikát: 1. Összehangolódás, 2. Helyzetfeltárás, aktivizálás, 3. Együttműködés.

RÉSZTVEVŐINK MONDTÁK
Írj nekünk bátran!

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Cégnév

Üzenet

Hogyan csináljuk?

Nem tanítunk, hanem fejlesztünk. Célunk, hogy viselkedésbeli változást érjünk el és így növeljük a résztvevők üzleti eredményességét. Ehhez több dolog szükséges:

Tudatosítás
A résztvevő fejlesztendő területeinek feltárása, új kommunikációs eszközök mutatása.
Meggyőzés
A partneri kommunikáció megismertetése, személyes motiváció kialakítása, képessé tétel.
Egyéni megközelítés
Egyéni képességeknek megfelelő pozitív kommunikációs eszközök, interperszonális készségek gyakoroltatása, gátak feloldása, empatikus támogatás.
Gyakorlás
Szimulációs játékok, szituációs feladatok, színészközreműködővel spontán megoldott helyzetekben a kommunikációs eszköztár bővítése.
Tudj meg többet