Ügyfélkezelés és partnerség

″A legelégedetlenebb ügyfeleid jelentik a legjobb esélyed a tanulásra.″
(Bill Gates)

Ügyfélkezelés és partnerség

A tréning vizsgálja az attitűdöt és azon belül a viselkedést a legértékesebb üzleti lehetőséggel – az ügyfelekkel. Ügyfelek nélkül nincs üzlet, tehát muszáj energiát fordítani a jó kapcsolatra, hogy újra és újra visszatérjenek a céghez.

A DRAMATRIX megközelítése a partnerség hangsúlyozása: partnerséget mutatni a viselkedésben és a megoldásokra törekedni a kommunikációban – végtelenül fontos, ha probléma vagy konfliktus adódik.

Témák:

• Pozitív attitűd az ügyfélkommunikációban
• Problémaazonosítás hatékony kérdésekkel
• Empatikus hangvétel
• Partnerség: kapcsolatot ápolni az emberrel, közösen támadni a problémát
• Telefonos eredményesség: visszacsatolások, hangszín, hanglejtés, beszéd sebessége
• E-mail és chat sajátosságok
• Konfliktuskezelési technikák
• Nehéz ügyféltípusok
• Önmotiváció és stresszkezelés

Mindenkinek hasznos, aki közvetlen kapcsolatba kerül ügyfelekkel, partnerekkel és feszült helyzeteket, reklamációkat kezel. A tréninget részletes előkészítés előzi meg, hogy a trénerek felkészültek legyenek a tipikus szituációkból, problémás ügyfelekből.

A tréning különlegessége, hogy a színész-trénerek egészen új perspektívákat tudnak nyitni a fejlődés felé. A non-verbális eszközök fejlesztésével kiszélesedik a telefonos kommunikáció eszköztára. Az improvizációban jártas színészek változatos nehéz ügyfeleket hoznak, életszerű gyakorlási lehetőséget biztosítva. Elvünk, hogy a tréning biztonságos közeg, itt kell vállalni a változtatás kockázatát, a kísérletezést az újjal, hogy a mindennapi gyakorlatban ne legyen akadály a „jó, de hogyan”.