Ügyfélkezelés és partnerség
Ügyfélkezelés és partnerség
″ Csak egy főnök létezik. Az ügyfél. És kirúghatja a cégtől a vezérigazgatót és minden beosztottját egyszerűen azzal, ha máshol költi el a pénzét.”
(Sam Walton, a Walmart alapítója)
A tréning fejleszti az attitűdöt és azon belül a viselkedést a legértékesebb üzleti lehetőséggel – az ügyfeleinkkel. Muszáj energiát fordítani a jó kapcsolatra, hogy ügyfeleink újra és újra elégedettek maradjanak a céggel – még akkor is, ha probléma vagy konfliktus adódik.
Tréningünk mindenkinek hasznos, aki közvetlen kapcsolatba kerül ügyfelekkel, partnerekkel. A tréninget részletes előkészítés előzi meg, hogy a trénerek felkészültek legyenek a tipikus szituációkból, problémás ügyfelekből.
Mitől különleges?
A tréning különlegessége, hogy a színész-trénerek egészen új perspektívákat tudnak nyitni a fejlődés felé. A non-verbális eszközök fejlesztésével kiszélesedik a telefonos kommunikáció eszköztára. A színészek különféle nehéz ügyfeleket jelenítenek meg a szerepjátékokban, életszerű gyakorlási lehetőséget biztosítva a résztvevőknek. Érdemes kísérletezni a szituációs feladatokban változatos ügyfélkezelési módokkal, így könnyű lesz a mindennapokban alkalmazni a tréning eredményeit.